بانک ملی ایران

ساخت وبلاگ
1. مسعود خاتونی سرپرست معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات
 2. کاووس ایرج‌پور سرپرست معاون حقوقی و وصول مطالبات
 3. حسین بارانی سرپرست معاون منابع انسانی
 4. حبیب‌اله رشیدارده سرپرست مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی
 5. اصلان کریمی سرپرست مدیر امور شعب منطقه دو
 6. محمدنور آزادی سرپرست مدیر امور شعب منطقه یک
 7. جاوید قوامی سرپرست اداره امور شعب استان کرمان بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 166 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 1:04

رئیس کل بانک مرکزی طی سخنانی که در این همایش ایراد کرد ضمن یادآوری اقدامات ارزنده بانک ملی ایران در دوران گذشته، خواستار تداوم همکاری این بانک با احساس مسئولیت و دقت نظر بیشتر در موضوعات روز از جمله تأمین مالی بنگاه‌های تولیدی شد.
دکتر سیف همچنین اظهار داشت: از همکارانم در بانک ملی ایران به خیر و نیکی یاد می‌کنم که روحیه همکاری بسیار منحصر بفردی با بانک مرکزی دارند که در کمتر بانکی این روحیه دیده می‌شود که نشانگر عدم فاصله و نزدیکی این دو بانک است که به نظرم، بسیار مغتنم است.
رئیس کل بانک مرکزی در همین رابطه افزود: بانک ملی ایران پیشاهنگ و پیشقراول و پیشقدم اجرای سیاست‌های پولی بانک مرکزی است و نقش راهبری در سیستم بانکی دارد و همواره بازوی پرتوان دولت و بانک مرکزی در اتخاذ تصمیمات بانکی بوده و همیشه یک رابطه خاص و یک همکاری مطلوب را به نمایش گذاشته است. به هر حال یک رابطه اولیه پس از تشکیل بانک مرکزی بین این دو بانک وجود دارد و این همکاری مطلوب باعث شده که بانک ملی ایران آئینه تمام نمای بانک مرکزی ‌باشد که بسیار مغتنم است.
ولی اله سیف در بخش دیگری از سخنان خود، وضعیت کلی اقتصاد کشور را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: خوشبختانه به علت انضباط و پایبندی دولت یازدهم، اقتصاد در مسیر درست قرار گرفته و آرامش به بازار بازگشته است. تورم از سطح 40 درصد به کمتر از 10 درصد کاهش یافته است و رشد منفی که در سال‌های گذشته شاهد آن بوده‌ایم هم اکنون به 3 درصد در سال 93 رسیده است. امید است با برنامه ریزی، این ثبات پایدار استمرار یابد.
وی افزود: در سال 95 برای رشد اقتصادی 5 درصدی هدف‌گذاری شده است و نهادهای بین‌المللی این نرخ را برای ایران بین 4 تا 7 درصد پیش بینی‌ کرده‌اند.
سیف با اشاره به کنترل تغییرات بازار ارز در سال‌های اخیر گفت: بانک مرکزی نگاهی مدیریت شده به بازار ارز دارد و موظف است در این بازار از شوک های هیجانی پیشگیری کند. نظام ارزی کشور ما شناور مدیریت شده است و اگرچه نرخ ارز ثابت نیست ولی در دامنه‌ مجاز متحرک است. همچنین برابری نرخ ارز باید منطبق بر واقعیت‌های اقتصاد باشد و لازم است از تثبیت افراطی آن پرهیز شود. در غیر این صورت همچون تجربیات پیشین با افزایش شدید قیمت ارز مواجه خواهیم شد.
رییس کل بانک مرکزی به سه دهه خدمت بی وقفه نظام بانکی به اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: توقعات و انتظارات مضاعف از نظام بانکی باعث تضعیف ساختار بانک‌ها شده است بدین ترتیب که صورت های مالی تحلیل رفته‌اند، پایه سرمایه بانک‌ها کاهش یافته است و مطالبات‌ از دولت زیاد شده است در نتیجه 45 الی 50 درصد دارایی نظام بانکی منجمد شده است.
وی افزود: همچنین تنگنای مالی ناشی از رقابت افراطی بانک‌ها و حضور موسسات غیر‌مجاز نیز باعث شکل گیری جنگ قیمتی شده است. علاوه بر این پایین بودن نسبت کفایت سرمایه بانک‌ها در کنار حجم زیاد بدهی دولت به نظام بانکی منجر به ابلاغ برنامه اصلاح نظام بانکی که در حقیقت همان سامان‌دهی بخش مالی است از سوی ریاست محترم جمهوری به بانک مرکزی شد.
رئیس شورای پول و اعتبار با اشاره به سفر اخیر به کشور آلمان تصریح کرد: خوشبختانه در این سفر، شاهد استقبال بانک‌داران آلمانی به منظور ایجاد روابط کارگزاری بودیم.
وی برجام را نقطه عطفی در تاریخ کشور خواند و افزود: اگرچه همه آثار برنامه جامع اقدام مشترک به صورت کامل در فضای اقتصادی بروز نکرده، لیکن تمام تلاش بانک مرکزی استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده در این زمینه به صورت کامل است و می توان گفت تحقق همه ظرفیت‌های برجام تحول بزرگی برای کشور در پی خواهد داشت و تلاش می کنیم شرایط مناسب برای گسترش فعالیت اقتصادی بین‌المللی فراهم شود.
رئیس شورای پول و اعتبار با بیان اینکه هدف اصلی اقتصاد مقاومتی ثبات بخشی به اقتصاد کشور است، افزود: مقدمه اصلی شروع رشد اقتصادی طراحی مکانیسمی است تا اقتصاد از تکانه‌ و شوک خارجی در امان باشد. سرمایه‌دار در جایی سرمایه‌گذاری می‌کند که قدرت پیش ‌بینی داشته باشد. اقتصاد کشور هرچه از قدرت پیش‌بینی بیشتری برخوردار باشد، سرمایه گذاری‌ها نیز بلندمدت تر خواهند بود و اگر قابلیت پیش‌بینی در اقتصاد کشور پایین باشد، بیشتر در جهت سفته بازی حرکت خواهد کرد و تولید با رکود مواجه می‌شود.
سیف با بیان اینکه از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برنامه تخصیص تسهیلات 16 هزار میلیارد تومانی به 7500 واحد تولیدی کوچک و متوسط مطرح شده گفت: این رقم با توجه به آمار تسهیلات پرداختی سال 94 که 417 هزار میلیارد تومان بوده، تنها کمتر از 10 درصد کل تسهیلات پرداختی غیرتمدیدی را شامل می شود و فشاری به نظام بانکی کشور وارد نخواهد کرد و بانک مرکزی مصمم به تحقق این امر است.
وی افزود: بانک مرکزی در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و برای ایجاد رونق اقتصادی در بخشنامه‌های خود، چک برگشتی و مطالبات غیرجاری بنگاه های کوچک و متوسط را نادیده گرفته است و تاکید دارد تنها احراز یک شرط ، بنگاه را مشمول برخورداری از تسهیلات بانکی می‌کند و آن شرط، توان بنگاه در افزایش تولید و عرضه محصول با بازار مناسب است. بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 168 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 17:53

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا حسین زاده در نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد این بانک که صبح امروز در باشگاه آجودانیه برگزار شد، با تشریح برنامه‌های این بانک برای حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط گفت: حمایت از این صنایع برنامه مهم دولت برای توسعه اشتغال و رفع رکود در کشور است و لذا سیستم بانکی با اعتباری به ارزش 160 هزار میلیارد ریال از صنایع کوچک و متوسط کشور که دچار مشکلات مالی هستند، حمایت خواهد کرد.
وی افزود: دستورالعمل‌های حمایتی در این زمینه توسط بانک مرکزی به بانک‌ها ابلاغ شده و واحدهای تولیدی به شرط داشتن توجیه لازم و منطقی، مورد حمایت مالی بانک‌ها قرار خواهند گرفت. حسین زاده به اقدامات انجام شده در بانک ملی ایران برای توسعه فعالیت‌های ارزی پس از برجام اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ارتباطات مالی بانک ملی ایران با کشورهای مختلف آغاز شده است و در آینده نیز این ارتباطات با بانک‌های مهم اروپایی و همچنین کشورهای همسایه توسعه خواهد یافت.
به گفته وی مردم انتظارات به حقی از بانک‌ها در زمینه بانکداری الکترونیک دارند که بانک ملی ایران در دور جدید فعالیت خود، با سرعت بالا، انتظارات مردم را در این خصوص تامین خواهد کرد.
مدیرعامل بانک ملی ایران از آموزش بانکداری الکترونیک و توسعه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به عنوان مهمترین برنامه‌های بانک ملی ایران در این حوزه یاد کرد.
رصد و کنترل روزانه مطالبات معوق و افزایش منابع سپرده‌ای بانک ملی ایران دو مطلب مهم دیگری بود که حسین‌زاده به عنوان یک امر مهم و جدی در برنامه‌های این بانک مورد تاکید قرار داد و افزود: مسئولان ادارات امور شعب بانک ملی ایران نماینده مدیرعامل بانک در مناطق خود هستند و باید برای تسریع در تصمیم‌گیری‌ها و ایجاد رضایت در مشتریان، به نحو احسن از اختیارات خود استفاده کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت گسترش تعامل و ارتباطات مطلوب میان روسای ادارات امور شعب با مسئولان محلی تاکید کرد.
مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین در این نشست، فضای منفی ایجاد شده علیه بانک‌ها و موسسات مالی طی یکی دو ماه اخیر در کشور را دارای اثرات سوء در زمینه فعالیت‌های بین‌المللی بانک‌ها و تسریع در روند توسعه اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: در نشست های مشترکی که با بانک‌های خارجی برای توسعه ارتباطات مالی برگزار می‌شود، جو منفی علیه بانک‌های ایران طی یکی دو ماه اخیر و علل و مسائل آن مورد سوال و تامل قرار می‌گیرد که در تصمیم‌گیری ‌آنها برای ایجاد ارتباطات مالی تاثیرگذار است.
وی رسیدگی به دریافت حقوق‌های نامتعارف را خواست عموم مردم دانست و نتیجه آن را شفافیت بیشتر عنوان و تاکید کرد: البته این توجه و رسیدگی باید به صورت منطقی و از مجراهای قانونی مربوطه دنبال گردد و خوشبختانه رفتار بانک‌های دولتی عموما قانونمند و منضبط بوده است.
در ادامه این همایش دکتر ولی‌اله سیف رئیس کل بانک مرکزی با ایراد سخنانی به تشریح موقعیت نظام بانکی در سطح ملی و بین‌المللی پرداخت.
مدیرعامل بانک ملی ایران نیز ضمن خوش‌آمدگویی به دکتر سیف و هیأت همراه، گزارشی از فعالیت‌های بانک ملی ایران را با استناد با آمار و ارقام ارائه کرد.
در ادامه این همایش برات کریمی و غلامرضا پناهی دو عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران مهمترین مسائل این بانک در حوزه‌های مختلف را مورد ارزیابی قرار دادند.
کریمی عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران در سخنان خود با اشاره به اهمیت دستگاه‌های POS بر ضرورت بهینه سازی این دستگاه‌ها و ترغیب و تشویق کارکنان برای فعالسازی بیشتر این بخش تاکید کرد.
وی در ادامه بر اهمیت موضوع جذب منابع، تخصیص منابع و سودآوری تاکید کرده و خواستار توجه کافی همکاران به این موضوعات شد.
به گفته وی این سه مقوله تاثیر بسزایی در موفقیت بانک داشته و منابع انسانی بیشترین تاثیر را در این مقوله برجای می‌گذارند که باید به صورت سیستمی و ریشه‌ای در مورد افزایش انگیزه و دلگرمی همکاران برنامه‌ریزی و اقدام شود.
پناهی عضو دیگر هیأت مدیره در سخنان خود اظهار داشت: بانک باید در تعاملات و پروژه‌های تامین مالی بین‌المللی حضور موثر و قابل قبولی داشته باشد لذا باید به مسأله کفایت سرمایه توجه ویژه داشته و در این خصوص اهتمام به خرج دهیم. امیدوارم با برنامه‌ها و عملکرد مثبتی که در راه رسیدن به این هدف در حال پیگیری است آن گونه که شایسته بانک ملی ایران است عمل کرده و به توفیق لازم دست پیدا کنیم.
وی افزود: باید در تمدید قراردادها به موضوع پیش‌پرداخت‌ها توجه خاص داشته باشیم و با توجه به اهمیت گسترش روابط کارگزاری موضوعاتی مثل قوانین پولشویی و تامین مالی تروریسم را دقیقا مراعات کرده و از این فرصت بوجود آمده به نحو مطلوب بهره‌برداری کنیم.
پانل پرسش و پاسخ مسئولان بانک با مدیران حاضر در جلسه، از بخش‌های دیگر این نشست بود. در این پانل شایان معاون امور پشتیبانی، شفیعی مدیر امور اعتباری، پشوتن رئیس اداره کل سرمایه‌ انسانی، طیبی رئیس اداره کل مدیریت عملیات بانکی، ایرج‌پور رئیس اداره کل پیگیری و وصول مطالبات و امین زارع رئیس اداره کل خارجه به پرسش‌های همکاران در حوزه‌های مربوطه پاسخ دادند.
در بخشی از این همایش ،حمیدرضا فتحی بیرانوند رییس اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی گزارشی از عملکرد بانک ملی ایران در بخش های مختلف نظیر جذب منابع، پرداخت تسهیلات و وصول مطالبات معوق طی چهارماه اول سال جاری ارائه کرد.
وی در ادامه فعالیت های ادارات امور و شعب مستقل در شاخص های مذکور را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 169 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 17:53

شعب منتخب بانک ملی ایران که اسامی آنها از طریق سایت این بانک قابل مشاهده است، در روزچهارشنبه30 تیرماه تا ساعت 18 و همچنین روز پنجشنبه 31 تیر ماه تا ساعت 21 به ارائه خدمت به مودیان مالیاتی خواهند پرداخت.
همچنین با توجه به همزمانی 31 تیرماه با روز پنجشنبه و تعطیلی ادارات کل امور مالیاتی بعضی استان ها در روز پنجشنبه، آخرین مهلت دریافت وجوه مالیاتی توسط شعب منتخب این استان‌ها)شهر تهران و استان‌های اصفهان، بوشهر ،ایلام، خوزستان و هرمزگان) روزهای جمعه اول مردادماه 1395 تا ساعت 16 و شنبه 2 مرداد ماه تا ساعت 21 خواهد بود.



جهت کسب اطلاع از شعب منتخب،کلیک نمائید.
بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 165 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 17:52

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، متقاضیان تسهیلات بانک کارگشایی در ازای ترهین هر گرم طلای 17 یا 18 عیار مبلغ 100 هزار ریال تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت می‌کنند. به عبارت دیگر هر مشتری در قبال ترهین 200 گرم طلای 17 یا 18 عیار، مبلغ 20 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه با سررسید یکساله دریافت می‌کند.
از ویژگی‌های مهم تسهیلات بانک کارگشایی عدم وجود مطالبات معوق برای بانک و دریافت فوری تسهیلات برای متقاضیان است و در شرایط عادی افراد می‌توانند در حدود 30 دقیقه، سقف تسهیلات بانک کارگشایی به مبلغ 20 میلیون ریال را دریافت کنند.
بانک کارگشایی از واحدهای بانک ملی ایران است که دارای سه شعبه در تهران ( کارگشایی مرکز، امیریه و امیرکبیر ) و 47واحد در سراسر کشور می باشد. شعبه مرکزی این بانک در میدان محمدیه تهران قرار دارد. بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 148 تاريخ : دوشنبه 28 تير 1395 ساعت: 17:31

وی در ابتدا با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان زرخیز کرمانشاه، این سفر را برای رشد و شکوفایی استان ، فرصتی مغتنم شمرده و ابراز امیدواری کرد که مردم خونگرم استان از برکات تصمیم‌گیری‌های این سفر مهم بهره‌مند شوند. وی ضمن ابراز خوشحالی از حضور خود در سرزمین جوانمردان و در جمع صمیمی همکاران استان کرمانشاه، این استان و مردمان آن را مدافعان و پاسداران مرز‌های کشور بزرگ ایران دانسته و رشادت‌های آنان در طول دوران دفاع مقدس و یاد شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی را گرامی داشت.
 مدیرعامل بانک یکی از دغدغه‌های اصلی کشور را رونق کسب و کار و اشتغال توصیف کرده و با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی دولت در راستای اقتصاد مقاومتی، حمایت از صنایع کوچک و متوسط بوده، بر اشتغالزائی و شکوفایی اقتصادی و مراودات تجاری با دیگر کشورها و صادرات به آنها خصوصاً با همسایگان تأکید کرد.
رئیس شورای هماهنگی مدیران عامل بانک‌های دولتی با اشاره به موضوع حقوق های غیرمتعارف بیان داشت: بررسی‌های دستگاه‌های نظارتی حاکی از این است که عموماً بانک‌های دولتی، منضبط و قانونمند بوده‌اند و البته بانک ملی ایران از لحاظ پایبندی به قانون یکی از شاخص‌ترین‌ها می‌باشد.
نگرانی همکاران مرتفع می‌شود
وی افزود: از آنجائی که هرکدام از بانک‌ها به شیوه‌ها و سلایق گوناگون نسبت به اعطای تسهیلات رفاهی به همکاران خود اقدام می‌نموده‌اند مشکلاتی پیش آمد و لیکن دولت محترم درصدد است تا نسبت به ساماندهی و یکنواختی آن اقدام نماید. بر این اساس طی دستورالعملی از همه بانک‌ها خواسته شد تا اعطای تسهیلات رفاهی به همکاران را به طور موقت متوقف کنند تا راهکار و آئین‌نامه جدیدی برای همه بانک‌ها تنظیم و ابلاغ شود، به همین منظور برای دفاع از حق و حقوق همکاران گرانقدرمان جلسات متعدد و فشرده‌ای با مقامات محترم وزارت امور اقتصادی و دارائی، بانک مرکزی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی داشته‌ایم و بسیار امیدواریم که به زودی آئین‌نامه جدید ابلاغ شود تا نگرانی همکاران مرتفع شود.
مدیر عامل با بیان اینکه در کنار حمایت از اشتغالزائی و تولید، معیشت، رفاه و درمان همکاران تلاشگرمان از دغدغه‌های اصلی مدیر عامل و هیأت مدیره بانک می‌باشد، افزود: شأن و منزلت کارمندان بانک ملی ایران بسیار بالا بوده و همواره با عزت در جامعه زندگی کرده‌اند و به جهت مردمی بودن و با مردم بودنشان و همچنین تکریم و خدمت صادقانه به آنها، همواره مورد احترام ایشان بوده و خواهند بود.
مدیر عامل در ادامه اظهار داشت: بانک ملی ایران متعلق به تک‌تک مردم ایران است و لذا خدمت کردن در آن افتخاری بس بزرگ می‌باشد، به همین جهت ما کارکنان بانک ملی ایران هویت خود را مدیون این بانک بزرگ مردمی می‌دانیم و به آن می‌بالیم. مدیر عامل و هیأت مدیره نیز از دل این بانک بزرگ برخواسته‌اند و لذا خود را متعهد به خدمت به مردم و همکاران می‌دانند.
حسین‌زاده در ادامه از همکاران درخواست کرد برای جذب منابع، حداکثر تلاش خود را بکارگیرند و در همین رابطه اظهار داشت: بانک ملی ایران به تلاش تک‌تک کارکنان نیاز دارد و لازم است رؤسای ادارات امور شعب با تشکیل تیم‌های بازاریابی و نیز کارگروه‌های وصول مطالبات نسبت به وصول مطالبات معوق اهتمام نمایند تا در این عرصه‌ها نیز بانک ملی ایران کارنامه درخشانی از خود به جا بگذارد.
وی در پایان سخنان خود گفت: بانک برای تحول و نوآوری در ارائه خدمات و سرویس‌های بانکی بویژه بانکداری الکترونیک برنامه‌هایی اساسی و زیربنایی دارد که به مرور در آینده تکمیل و رونمایی شده و شاهد آنها خواهیم بود.
در ابتدای این همایش آقای بهزاد جلیلیان رئیس اداره امور شعب استان کرمانشاه گزارش جامعی از عملکرد و جایگاه اداره امور شعب این استان نسبت به سایر بانک‌ها و اینکه در سپرده‌ها مقام اول را داریم ارائه داد. در پایان این همایش پانل پرسش و پاسخی برگزار شد و حسین‌زاده مدیرعامل به اتفاق برات کریمی عضو هیأت مدیره و هیأت همراه، به سئوالات همکاران پاسخ دادند.
در ادامه مدیرعامل و هیأت همراه از شعب عشایر، چهل‌ متری غربی و میدان آزادی بازدید به عمل آوردند و از نزدیک در جریان وضعیت شعب و مسائل کارکنان قرار گرفتند.
در این سفر برات کریمی عضو هیأت مدیره ، اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه یک کشور ، عباس شفیعی مدیر امور اعتباری و کاووس ایرج پور رئیس اداره کل پیگیری و وصول مطالبات مدیر عامل بانک را همراهی می کردند . بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 167 تاريخ : دوشنبه 28 تير 1395 ساعت: 7:21

آئین رونمایی و همایش آموزشی سامانه املاک تملیکی با حضور برات کریمی عضو هیأت مدیره و محمود شایان معاونت امور پشتیانی و تعدادی از مدیران امور ، روسای ادارات مرکزی و مسئولان ادارات امور شعب در محل اداره کل آموزش برگزار شد.
برات کریمی عضو هیأت مدیره در این مراسم اظهار داشت : بانک ملی ایران یک بنگاه اقتصادی مهم در سطح کشور و منطقه است که مدیریت بهینه آن در حوزه‌های مختلف نیازمند تلاش فراوان مدیران و کارکنان مجموعه می‌باشد، که الحمداله افراد بزرگی در سطح بانک داریم که توسط آنها می‌توانیم موفقیت‌های بیشتری به دست آوریم.
وی در ادامه با ذکر اینکه هزینه‌ها چالش‌ بزرگی برای موسسات مالی و اعتباری هستند گفت: یک بنگاه مالی و اعتباری باید درآمد زا بوده و به دنبال راهکارهایی برای کاهش هزینه‌ها باشد. باید به سمتی برویم که هزینه‌های اصلی بانک را شناسایی کنیم. یکی از این هزینه‌ها در حوزه ساختمان و املاک تملیکی است که ضروری است کاهش یابد لذا ایجاد سامانه‌ای که بتواند آمار صحیح و دقیقی به مدیران برای ساماندهی و برنامه‌ریزی بهتر بدهد، لازم و ضروری بود.
عضو هیأت مدیره در پایان ضمن تاکید بر اینکه باید به واحدهای تولیدی و اقتصادی کمک کرد گفت: بانک ملی ایران به دنبال آن است تا با فروش ، مشارکت و انعقاد عقد اجاره به شرط تملیک به واحدهای اقتصادی کمک نماید تا بتوانند با اشتغال‌زایی به رونق اقتصادی و رضایتمندی هموطنان کمک کنند .
در ادامه محمود شایان معاونت امور پشتیبانی بانک با اشاره به قدمت 88 ساله بانک ملی ایران و حضور نقش‌آفرین در اقتصاد کشور گفت: برای پرهیز از خام فروشی املاک تملیکی و جلوگیری از کاهش ارزش دارایی های بانک، نیازمند سامانه‌ای بودیم که بتوانیم این فرایند را مدیریت و ساماندهی کنیم. ایجاد ارزش افزوده در املاک تملیکی یکی از راهکارهای بهبود وضعیت ترازنامه و در نهایت ارائه تسهیلات و رفع موانع تولید است.
معاونت امور پشتیبانی بانک با بیان اینکه عدم وصول تسهیلات طی یک فرایند باعث بالا رفتن املاک تملیکی می شود و از طرف دیگر بانک مکلف است این املاک مازاد را به فروش برساند گفت: یکی از راه های رونق بخشیدن به اقتصاد، اشتغال‌زایی و خارج شدن از رکود ، ساماندهی املاک و از جمله انعقاد عقد اجاره به شرط تملیک 2 یا 5 ساله است که می‌توانیم املاک را به چرخه فعالیت موثر و مفید برگردانیم.
در ابتدای این همایش شهریار سعادت رئیس اداره کل مهندسی و املاک پیشینه و ضرورت ایجاد این سامانه را برای حضار تشریح کرد .
پس از رونمایی از سامانه مذکور ، این همایش فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد . بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 167 تاريخ : يکشنبه 27 تير 1395 ساعت: 12:19

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که ولی‌اله سیف رئیس کل بانک مرکزی، عبدالناصر همتی رئیس بیمه مرکزی، محمد فطانت‌فرد‌ رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، محمدرضا حسین‌زاده مدیر عامل بانک ملی ایران، مدیران عامل سایر بانک‌ها، نمایندگانی از کارگزاری‌های بورس، شرکت‌های تأمین سرمایه، شرکت‌های مشاور سرمایه‌گذاری، موسسات اعتباری، شرکت‌های خدمات بازار و سرمایه، بانک‌ها، بیمه‌ها و شرکت‌های بورسی، حضور داشتند، معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی و دیگر مسئولان بانکی کشور سخنانی در رابطه با موضوعات اقتصاد مقاومتی، اصلاح نظام بانکی، تجهیز منابع مالی جهت توسعه اقتصادی کشور و موضوعات روز مالی و حقوق و دستمزد مدیران بیان کردند.
مدیر عامل بانک ملی ایران، اعضای هیأت مدیره و دیگر مسئولان بانک از غرفه بانک ملی ایران نیز بازدید کرده و از نزدیک در جریان خدمات مورد ارائه در این غرفه قرار گرفتند.
 مدیر عامل همچنین در بازدید از غرفه بانک به سئوالات خبرنگاران و شبکه‌ خبر سیما در رابطه با مسائل اقتصادی و بانکی پاسخ گفت.
گفتنی است این نمایشگاه از یکشنبه بیستم تیر ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا بوده و بانک ملی ایران نیز در سالن B31 (میلاد) از ساعت 10 صبح الی 18 پذیرای بازدیدکنندگان می‌باشد.
در غرفه بانک ملی ایران، آخرین دستاوردها در برنامه‌های این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک، کارت‌های اعتباری، سی و هفتمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه، کانون جوانه‌ها، کارت‌های الکترونیک، امور بازاریابی و خدمات شرکت کارگزاری بانک ملی ایران برای بازدیدکنندگان تشریح می‌شود. بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 245 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 17:25

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، اولین جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در سال گذشته و با هدف تقدیر از استفاده‌کنندگان دستگاه‌های خودپرداز بانک ملی ایران آغاز شد. این جشنواره که تا 12 شهریورماه 1395 ادامه دارد، دارای دو مرحله قرعه کشی میان دوره‌ای بوده است و اسامی برندگان قرعه کشی نهایی در تاریخ 20 شهریورماه سال جاری همزمان با 88 سالگی بانک ملی ایران اعلام خواهد شد.
کارت‌های اعتباری 50 تا 100 میلیون ریالی نیز یکی از جوایز این جشنواره است که بر این اساس مشتریانی که موفق به کسب امتیاز 401 تا 700 شوند، کارت اعتباری 50 میلیون ریال با تخفیف 2 درصد، امتیاز 701 تا 1000 کارت اعتباری 70 میلیون ریالی با تخفیف 3 درصد و همچنین مشتریانی که از 1000 امتیاز به بالا کسب کنند، کارت اعتباری 100 میلیون ریالی با تخفیف 5 درصد دریافت خواهند کرد.
مشتریان بانک ملی ایران بویژه شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از امتیاز خود به سایت بانک ملی ایران به نشانی www.bmi.ir مراجعه نمایند. بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 148 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 17:25

کریمی در این همایش که اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه یک کشور و مسئولان اداره امور شعب استان اردبیل نیز حضور داشتند، ضمن قدردانی از تلاش همکاران، تدابیری درخصوص ارتقای جایگاه بانک ملی ایران ارائه کرد و گفت: مسئولیت مدیران و کارکنان، حفظ و حراست از حریم بانک و پاسخگویی مناسب به مشتریان است که البته همه ارکان بانک نیز به این مهم واقفند و آن را به خوبی اجرا می‌کنند.
 وی بر اهمیت وصول مطالبات معوق تاکید کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی منسجم، تعامل با مشتریان و استفاده از ابزارهای مختلف، وصول مطالبات را مدیریت کنیم.
در ابتدای این همایش ایرج اکبرپور رئیس اداره امور شعب استان اردبیل گزارش جامعی از عملکرد و جایگاه اداره امور شعب این استان نسبت به سایر بانک‌ها ارائه کرد.
 در پایان این همایش پانل پرسش و پاسخی برگزار شد و عضو هیأت مدیره به سوالات همکاران پاسخ داد. همچنین در ادامه این سفر، عضو هیأت مدیره با حضور در استان آذربایجان شرقی از شعبه سراب و همچنین شعب غدیر و علامه امینی این شهرستان  بازدید و با مدیران و کارکنان این شعب از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد. در این بازدید اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه یک کشور ، حسن سعیدی اصل رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی و ایرج اکبرپور رئیس اداره امور شعب استان اردبیل و جمعی از مسئولان، عضو هیأت مدیره را همراهی می‌‌کردند. بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 157 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 17:25

کارگاه های آموزشی" فهم و تحلیل صورت‌های مالی" روز سه‌شنبه 22 تیر ماه ساعت 13 تا14:30 و "آشنایی با معاملات آنلاین آتی سکه" ساعت 15 تا 16:30 برگزار خواهد شد.
ضمناً کارگاه‌های "فهم و تحلیل صورت‌های مالی"روز چهارشنبه 23 تیر ماه از ساعت 13 تا 14:30 و "تحلیل تکنیکال بنیادی و رفتار مالی"از ساعت 15تا 16:30 ارائه خواهد شد.
شایان ذکر است بانک ملی ایران در جهت بالا بردن سطح دانش و اطلاعات بانکی و سرمایه‌گذاری بازدیدکنندگان کلاس‌هایی از ابتدای برپایی نمایشگاه برگزار کرده است. بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 165 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 17:25

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، کارت‌های اعتباری یکی از خدمات جالب توجه این بانک است که صاحب کارت می‌تواند تا سقف 10 میلیون تومان در ماه با اعتبار بانک خرید کند.
قدرت خرید بیشتر، شرایط آسان دریافت، مدیریت هزینه، آزادی عمل در پرداخت و اعتبار مستمر از مزایای خاص این کارت‌های اعتباری می‌باشد.
دارنده کارت‌های اعتباری بانک ملی ایران می‌تواند تا میزان مشخصی که به آن سقف اعتبار گفته می شود از محل اعتباری که توسط بانک ملی ایران به آن اختصاص داده شده است. از مراکز فروش کالا یا خدمات خرید کند. این کارت‌ها تا سقف 10 میلیون تومان صادر و اعتبار آن گردشی بوده و پس از تسویه و یا بازپرداخت اقساط اعتبار کارت تا میزان اولیه تجدید (شارژ) می‌شود.
این نمایشگاه تا فردا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا بوده و غرفه بانک ملی ایران نیز در سالن 31B(میلاد) از ساعت 10 صبح تا 18 پذیرای بازدیدکنندگان است. بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 173 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 17:25

مجتمع دنا صنعت بزرگترین مجتمع تولیدی و کارآفرینی بخش خصوصی استان که تولید کننده لوله های Grp(رزین پلی استر) بوده، با مشارکت بانک ملی ایران احداث شده است.
در این بازدید که با حضور سید موسی خادمی استاندار، زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، احداله امیری رئیس اداره امور شعب بانک ملی ایران و جمعی از مسئولان استانی صورت گرفت، نعمت زاده از عملکرد بانک ملی ایران در این استان در خصوص سرمایه گذاری در طرح‌های صنعتی که باعث کمک به تولید و ایجاد اشتغال گردیده است، تقدیر و تشکر کرد. بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 174 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 17:25

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این تسهیلات به صورت حداکثر یکساله و تا 5 برابر میانگین رسوب روزانه مانده حساب‌های جاری با حداکثر 3 درصد تخفیف نرخ سود، صورت می‌پذیرد. دارندگان پایانه‌های فروش فعال متصل به حساب جاری برای دریافت این تسهیلات و استفاده از تخفیف ویژه آن علاوه بر داشتن حداقل 100 تراکنش در ماه و احراز شرایط اعتباری باید حداقل 3 ماه کارکرد مالی حساب جاری نزد یکی از شعب بانک ملی ایران را داشته باشند.
در همین راستا استقبال مناسبی از سوی دارندگان حساب‌های جاری متصل به پایانه‌های فروش از طرح مذکور صورت پذیرفته، به نحوی که بیشترین تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران (در این طرح) مربوط به استان گیلان می‌باشد. شایان ذکر است شعبه لولمان رشت (در اداره امور شعب استان گیلان) رتبه برتر را طرح مذکور به خود اختصاص داده است. بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 163 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 17:25

جلسه هماهنگی شورای مدیران عامل بانک های دولتی به میزبانی بانک ملی ایران درمحل موزه این بانک (ساختمان سردار اسعد بختیاری) برگزار شد. در این جلسه محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران و رییس شورای مذکور، مدیران عامل دیگربانک های دولتی و مراد پورمعاون دفتراموربانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی حضور یافته و پیرامون مسایل مختلف بانکی و اقتصادی به بحث و تبادل نظر پرداختند. بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 172 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 17:25

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، کاهش تراکنش‌های الکترونیک غیرواقعی زمینه‌ساز کاهش هزینه‌های مربوطه و افزایش کارایی و کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران شده است.
پرداخت قبوض و خرید شارژ از طریق پایانه‌های فروش،خودپردازها و درگاه‌های اینترنتی برای دارندگان کارت‌های بانکی بدون پرداخت هزینه صورت می‌گیرد و همین موضوع باعث شده بود برخی دارندگان کارت‌های بانک ملی از طریق درگاه سایر بانک‌ها به صورت انبوه، تقاضای خرید شارژ و پرداخت قبوض داشته باشند که با توجه به کارمزدهای پرداختی بانک‌ها به شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت (PSP)، هزینه‌های زیادی در این موارد برای بانک‌ ملی ایران ایجاد می‌شد.
بر این اساس علاوه بر اعمال سقف روزانه حداکثر 10 تراکنش شتابی پرداخت قبض یا خرید شارژ بر روی کارت‌های بانک ملی ایران که از اواخر بهمن ماه سال گذشته صورت گرفته بود، سقف حداکثر 90 تراکنش شتابی پرداخت قبض یا خرید شارژ به صورت ماهانه بر روی کارت‌های بانک ملی ایران نیز اعمال شده است.
اجرای این امر با توجه به بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته است که به صورت معمول یک شخص به بیش از 10 بار خرید شارژ یا پرداخت قبض در روز نیاز نداشته و با توجه به هزینه‌ بالای تراکنش‌ها برای بانک‌ها و با عنایت به هدف بانک برای ارتقای خدمات‌رسانی به مشتریان از محل کاهش این هزینه‌ها، ادامه شیوه قبلی به دور از انصاف و عدالت بود.
در عین حال امکان پرداخت نامحدود قبوض و خرید شارژ از طریق خودپردازها و سامانه‌ سبای بانک ملی ایران وجود دارد و این امکان بزودی در جدیدترین سامانه اینترنتی این بانک (بام) نیز فعال خواهد شد. بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 175 تاريخ : چهارشنبه 16 تير 1395 ساعت: 1:27

در این نمایشگاه که به مدت چهار روز به طول خواهد انجامید، بانک ملی ایران با برپایی غرفه‌ای در سالن میلاد و از ساعت 10 تا 18 به معرفی آخرین اقدامات، دستاوردها و فعالیت‌های خود در زمینه‌ بورس و بانک خواهد پرداخت . بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 159 تاريخ : دوشنبه 14 تير 1395 ساعت: 22:07

جذب و تخصیص منابع، پیگیری وصول مطالبات غیرجاری، شاخص‌های مالی و چگونگی درجه‌بندی اداره از مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
گفتنی است جلسات بررسی عملکرد ادارات امور شعب به صورت دائمی و در فواصل زمانی مشخص با حضور روسای ادارات امور شعب مذکور و ادارات مرکزی مرتبط و براساس شاخص‌های مورد نظر از سوی اداره کل تحقیقات و برنامه‌ریزی برگزار می‌گردد. بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 156 تاريخ : دوشنبه 14 تير 1395 ساعت: 22:07

در این مراسم مدیرعامل بانک ملی ایران در فضایی دوستانه با مشتریان دیدار و گفت و گو کرد و در جریان مسایل و نظرات آنها قرار گرفت. بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 169 تاريخ : يکشنبه 13 تير 1395 ساعت: 17:48

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در تازه‌ترین اقدامات صورت گرفته امکان صدور حواله‌ ارزی بابت واردات کالا و گشایش اعتبارات اسنادی عهده Sumitomo Mitsui Banking Corporation (SMBC) با ارز ین ژاپن و Banque Marocaine du Commerce Exterieur Inteational (BMCE) با ارز یورو از طریق شعب ارزی این بانک فراهم شده است.
طی ماه‌های اخیر پس از برجام، بخش بین‌الملل بانک ملی ایران جلسات مستمر و متناوبی با هیأت‌های بانک‌های مختلف دنیا داشته به طوری که با تعداد زیادی از آنها در حال تبادل مدارک برای ایجاد روابط کارگزاری است.
پیش از این امکان گشایش اعتبارات اسنادی و صدور حواله‌ ارزی بابت واردات کالا عهده شعبه هامبورگ این بانک امکان‌پذیر شده بود.
همچنین گشایش اعتبارات اسنادی دیداری و صدور حواله ارزی بابت واردات کالا عهده میربیزنس بانک مسکو به ارز یورو در حال حاضر صورت می‌گیرد.
لازم به ذکر است بانک ملی ایران روابط کارگزاری خود با بانک آوکنلون چین را پس از برجام آغاز کرده و در حال حاضر گشایش اعتبارات اسنادی دیداری و مدت‌دار (شش ماهه) و صدور حواله ارزی بابت واردات کالا به ارزهای یورو و یوآن‌ چین از طریق بانک مذکور امکان‌پذیر است. بانک ملی ایران...
ما را در سایت بانک ملی ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bmmi بازدید : 162 تاريخ : يکشنبه 13 تير 1395 ساعت: 17:48